Kunskapsbank

På denna sidor och dess undersidor har Polyföreningen en ambition att samla kunskap producerad av föreningar, organisationer och individer relaterande till att leva flersamt. Främst i Sverige men även med kunskap från andra länder och omständigheter när det känns relevant.

Detta är ett växande och medlemsdrivet forum. Utveckling kommer ske då och då och du får gärna höra av dig om du känner till resurser som borde bo här eller vill hjälpa till med organiseringen.

Vi hoppas att denna kunskapsbank kan göra det lättare att hitta smarta dokument som sammanställts i någon facebookgrupper eller broschyrer som du bara vagt minns vem som gav ut. Det blir också en plats att hänvisa folk som söker kunskap till sig själva, sin profession eller annat sammanhang.

Välkommen att utveckla detta med oss!