Polycon sommaren 2024

Välkomna till årets Polycon som denna gång kommer att gå av stapeln 14-19 juni i närheten av Bollnäs. Vi skapar en mötesplats för människor som lever eller är nyfikna på att leva poly.

Dagarna fylls med workshops skapade av både deltagare och arrangörer, intressanta diskussioner, gemensamma måltider och möjlighet till bad och bastu på promenadavstånd. Det blir en blandning av teoretiska och praktiska workshops, samtalsgrupper och helt fri tid. Vår kära Madde har lovat att ta hand om maten i år igen, tillsammans med de av er som anmäler er som volontärer. Att vara volontär är både ett sätt att stötta Polycon, att få ingå i ett meningsfullt sammanhang med andra och att se till att det hålls fint och diskat, finns mat och att platsen anpassas till oss.

För första gången arrangerar vi Polycon på sommaren och gör det fem dygn långt. Vår förhoppning är att göra det mycket billigare per dag och på så sätt mer tillgängligt än tidigare. Det finns ordentliga ytor att tälta på och sovplatser inomhus för de som hellre vill ha det (främst våningssängar och sovloft). Har du dålig ekonomi finns det både rabatterade biljetter och möjlighet att ansöka om resebidrag. Priserna är satta utifrån att vi blir ungefär lika många som förut, men skulle vi bli uppåt hundra (vilket är gränsen för platsen) kan vi sänka priset något för alla.

Vi har en önskan om att starta tillsammans på fredagen den 14 juni.
Kolla kalendern så hoppas vi att vi ses i sommar!

Anmäl dig fort för platserna brukar ta slut fort!

Anmäl dig här!

Frågor? Maila info@polycon.se